Stalkture
  1. Homepage
  2. pedagogija

#pedagogija hashtag

Posts attached with hashtag: #pedagogija

PAR bērniem (@parberniem) Instagram Profile Photo
parberniem

PAR bērniem

Kalpošana. Ar ko jums asociējas šis vārds? Man ar nesavtīgumu, došanu, strādāšanu otra labā. Tāda lielā mērā un ilgi ir arī mūsu, vecāku, loma. Un zinām, ka jaunībā tas var likties kā nebeidzamais stāsts, bet vēlāk ir omītes, kas skraidelē un nespēj beigt visu pienest. 😁 Kad no kalpošanas tiek ķerts kaifs. Bet līdz tam jāizaug. Un katram no mums tas notiek savā laikā. ⁣ ⁣ Vēl no šīs grāmatas nodaļas paņēmu aktuālo tēmu "self-care" jeb rūpes par sevi. Parūpējieties par sevi! Tikai tad varēsiet rūpēties par bērniem. Sākumā tas var škist egoistiski, "man nav laika", "bērniem jābūt 1.vietā" utt., bet tās visas ir ne vien atrunas, bet arī nepareizi priekšstati! Veltiet laiku savām vēlmēm un vajadzībām un redzēsiet, cik ļoti palielinās atdeve, ar ko varat kalpot saviem bērniem. (Par šo tēmu iesaku piesekot @liva.spurava ).⁣ ⁣ Visbeidzot, šī kalpošana bērniem nebūs mūžīga, jo "mēs saviem bērniem kalpojam, bet, tiklīdz viņi ir paaugušies, mācām, kā apkalpot sevi un pakalpot citiem." Noķert īsto brīdi, kad pats var kaut ko izdaarīt, un mācīt to. (Jā, ātrāk ir pašiem izdarīt, bet tas nav labāk ilgtermiņā bērnam un jums pašiem! 😉) Neatteikt, kad bērns grib palīdzēt. Uzticēties, ka viņam izdosies. Šī nodaļa ļoti sasaucas ar Montesori pedagoģiju - ar to, ka mācām bērniem praktiskās dzīves uzdevumus, un ar to, ka mācām palīdzēt tiem, kas vēl neprot (tieši tāpēc Montesori bērnu mājās ir jauktas vecuma grupas). ⁣ ⁣ Kalposim bērniem ar beznosacījumu mīlestību, un viņi atdarīs mums un citiem ar to pašu! ❤️⁣ ⁣ 📌 VAIRĀK PAR PRAKTISKO PALĪDZĪBU KĀ MĪLESTĪBAS VALODU LASIET POSTA BILDĒS!

PUBLIK PRAKTIKUM (@publikpraktikum) Instagram Profile Photo
publikpraktikum

PUBLIK PRAKTIKUM

✨Uz pomoć ove radne sveske dete će upoznati svoje okruženje i naučiti da se snalazi u vremenu i prostoru. U prvom delu, dete će otkriti materijale i boje, a mnogobrojne aktivnosti omogućiće mu da nauči da se snalazi u vremenu i prostoru. Pritom, dete će otkriti živi svet i svoje okruženje zahvaljujući karticama s životnim ciklusima, životinjama i biljkama. Od deteta će se tražiti da razvrstava, upoređuje, vizuelno razdvaja i manipuliše trodimenzionalnim geometrijskim telima. ✨Kako bi realizovalo brojne aktivnosti, zasnovane na Montesori pedagogiji, dete će koristiti materijal koji je priložen na kraju sveske. 👉Možete je poručiti uz BESPLATNU ISPORUKU do 20. septembra. . . #pedagogija

Pedagoški_kutak (@pedagoski_kutak) Instagram Profile Photo
pedagoski_kutak

Pedagoški_kutak

Ono što je u životu obično realnost (deca često ne vole da se umivaju, pa ih zbog toga kritikuju roditelji i lekari), u ovoj pesmi je dato kao besmislica i apsurd. Pristup Duška Radovića deci je veoma interesantan iz razloga što pesnik računa na inat deteta da uvek postupi drugačije, ili na njegovu promućurnost. Ovo je ujedno jedna od karakteristika koja Dušana Radovića izdvaja u odnosu na ostale pisce za decu koji su pisali pesme sa ciljem pedagoskog delovanja.U svakom slučaju, on želi da dete prihvati njegovu poruku! 🧒👧 #pedagogija

PAR bērniem (@parberniem) Instagram Profile Photo
parberniem

PAR bērniem

Robertam nākošmēnes paliek 2. Un šodien, kamēr cepu pankūkas otrajām brokastīm, bet mazais nevarēja tās sagaidīt, nodarbināju viņu, palūdzot uzklāt galdu. Nu, protams, ne tādiem vārdiem! 😆 Teicu, lai paņem sev šķīvīti, kad tas bija izdarīts - lai uzliek uz galda vēl vienu, mammai. ☺️ Tad lai uzliek dakšiņas. Bet līdz tām netika, jo pirmo paņēma karoti, un ar to var forši ievārījumu pagaršot. 😜🙈⁣ ⁣ Ar to gribu teikt: sāciet ar mazumiņu! Bērniem tik ļoti patīk palīdzēt un darīt reālas lietas. Roberts ir jau nesis glāzīti ar nedaudz ūdens vai blodiņu ar uzkodām. Un tas notiek ar tik lielu atbildību, pārdomāti. ⁣ Bet, lai bērni varētu šādi darboties, nepieciešama ATBILSTOŠA VIDE! Šie mazie šķīvīši, kas mantojumā no vecmammas un nav jaunākā veikala kolekcija 😉 stāv otrajā atvilktnē no augšas. Turpat ir plastmasas glāzītes ūdenim un kāda bļodiņa uzkodām. (Atvilktnēs viņa augstumā ir viss, ko drīkst ņemt/ ar ko nenodarīs kaitējumu sev, citiem, videi.) Trauki ir bērniem ērtā augstumā un man nav bail, ka bērni viņus aiztiek un mācoties varbūt nejauši sasit. Tas piederas pie procesa. 👍 ⁣ ⁣ Ja bērns sasit trauku, izlej ūdeni, izber uzkodas - mēģiniet nebārt! Viss, kas jums jādara - jāpiedāvā savākt, jāparāda ar ko. Bērnam nebūs stress, viņš jutīsies pārliecināts par sevi, jo zinās, ka visu var satīrīt, ka nekāda globāla katastrofa nav notikusi. Un nākošreiz viņš jau pats meklēs slotu un salveti, jo bērni mācās neticami ātri! 👩‍🎓😍 Kā iet jums mājās ar bērnu iesaistīšanu mazajos darbiņos? Un vai viņiem patīk?

Niko Vas neće spasiti. Morate se trznuti i to uraditi sami. Potražite podršku i pomoć... I to morate sami. . . . . . ija

PAR bērniem (@parberniem) Instagram Profile Photo
parberniem

PAR bērniem

Varētu domāt, ka dāvanas ir katra bērna mīlestības valoda, jo - kuram gan nepatīk saņemt dāvanu?! 🤩 Tomēr man šķiet, ka šī mīlestības valoda ir visāķīgākā no visām - ir tik viegli iekrist tās slazdā! Mazais apslimis? Nopirkšu mantu! Mazais bēdīgs, ka braucu komandējumā? Nopirkšu mantu! Mazais dabūjis labu atzīmi? Uzvarējis sacensībās? Nevar aprast ar jauno dārziņu? Nopirkšu mantu, mantu, mantu. ⁣ ⁣ Dāvanas nav atbilde uz visu. Patiesībā, tām vispār nav jānāk kā atbildēm, bet, kā vienmēr, izpaužot mīlestību - bez nosacījumiem. ❤️⁣ ⁣ Manam vecākajam dēlam šī noteikti nav galvenā mīlestības valoda. Tomēr kā jebkuram bērnam dāvaniņas patīk. Viņam ir prieks, ka esmu nopirkusi t-kreklu ar viņa mīļākajiem supervaroņiem vai jaunus krītiņus, jo viņš teicis, ka vecie beigušies. Vissvarīgākais - zināt, pazīt savu bērnu! Bet to var izdarīt tikai caur kopīgu laiku un sarunām. Tāpēc šī mīlestības valoda, manuprāt, var nākt tikai komplektā ar citām, īpaši - kopā pavadītu laiku un sirsnīgām sarunām. ⁣ ⁣ 📌 VAIRĀK PAR DĀVANĀM KĀ MĪLESTĪBAS VALODU LASIET POSTA BILDĒS!

English Turkish